Pysselkväll.

Åh vad roligt jag har haft ikväll. Pyssel och kaffe...skratt och biprat.
Träffade på en kvinna på kaféet, vars man var biodlare i Mora. Världen är allt bra liten.

 Vi var åtta pysslare och några fler som bara fikade och pratade. Sååå roligt. Kicki pysslade med sin silverlera...Erik målade sina Warhammerfigurer...Millis gjorde kort och jag försökte mig på att göra ett bi av tovad ull. Nu blev mitt bi inte ens halvklart....blev mest bisnack istället, och lika roligt var det.

Det här kaféet är det skönaste jag varit på...levande ljus, ombonat och så trevligt. Alla vi som var där vill gärna komma tillbaka fler gånger och pyssla...och det ska vi göra.

Nu ska jag slappa...som vanligt. Kicki sover över.....


Kommentarer
Postat av: Lisa Kusin

Vi var in där och fikade i lördags. Jättetrevligt!

2011-03-02 @ 06:53:56
Postat av: Millis

Verkligen mysigt!! Och jag ÄLSKAR att pyssla med folk omkring mig :)

2011-03-02 @ 23:37:06
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Svenmelissa

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-06-02 @ 10:33:54
URL: http://svenmelissa.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0