Sol.

Tänk att det bara behövs några timmars sol för att man ska bli på så bra humör. Det spritter i kroppen och jag har sån energi. Vill göra allt...på en gång. Men, se det ska jag inte göra. Jag ska bara sitta framför tv:n och titta på skidor....och äta en bakelse....och hoppas på lika fint väder i morgon.

Planerar för en vistelse i stugan också. Åker nog dit nästa vecka om det blr lika milt som idag. Har lånat ihop skidor, stavar och pjäxor och tänkte passa på att få lite motion...om det är möjligt. Hoppas på sällskap av faster, som "äger" spåret. Hon åker ofta där och jag tycker det låter så skönt. Ska prova jag också. Nu har visserligen faster sett vargspår precis där, men man är väl tuff!!! Vargar skrämmer mig inte...däremot björn. Dom är luriga...tur att de sover än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0