Städresultat.

Grått väder...dåligt med sömn...men idag är det soptippsresa. Det gillar jag. Vet bara inte om jag ska åka nu eller dra ut på njutningen. Avvaktar lite.

Som jag lovade igår kväll så kommer nu bilderna på gårdagens storstädning. Inte illa va?

Om man har för rörigt omkring sig så blir det rörigt innombords också...det känner iallafall jag av. Men nu blir det bra.

Idag är det skidskytte på tv. Lär väl bli någon timme framför dumburken förstår jag. Annars ska jag ägna dagen åt planering och fundering inför säsongen av munk och marmelad. Ska försöka provkoka lite godisklubbor också. Spännande. Senap ska jag också försöka mig på. Det vill jag ha i sortimentet.
Kaffe, dusch och sedan kör jag på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0