Vårkänslor.

Dagens tantmatch vanns av.....Mariamarmelad!!!! Go with the flow.....Och sedan ringde bästaste Lillemor och frågade vad jag gjorde: Ligger i soffan och väntar på orken för att ta mig in i duschen. Hon tyckte att vi skulle luncha på Agnes restaurang. Det tyckte jag också. -Får jag ta med P? -Va, är han vaken nu? Hur som helst...vi käkade en härlig lunch på Agnes och sedan tog vi en promenad till Trädgårdscaféet för lite konsultation. Vilket underbart vårväder det var...och är...

 Jag är nyss hemkommen från en eftermiddagsfika med Kicki och Eva. Vi var på P&L.  Älskar deras inredning...så skulle man ha det hemma. Får så mycket inspiration där.

Nu, när jag är gräsänka en timme till så ska jag sätta på lite klassisk musik och bara vara...njuta av livet...våren...glädjen och nuet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0