Soptipp och torg.

Sol ute....lite kallt, men vad gör det? Ingenting....det blir nog varmare under dagen.

Har skjutsat Virre, som vanligt och nu ska jag strax iväg till mitt favoritställe....soptippen. Ska bara dit med kattsanden, så det blir ingen långvända....men ändå...jag får åka dit iallafall.

Torget idag. Grönsakerna kommer, så då lär det bli lite folk...hoppas jag. De brukar stå måndagar och tisdagar, men nu ska de bara stå måndagar. Leksand har bett dem komma dit på tisdagar och det ska de göra. Så med andra ord lär vi få det ganska dött på tisdagar. Det är ju grönsakerna som drar folk.

Hur som helst...det är som det är, och vi åker ju till Rättvik på torsdag kväll. Det är marknad där i helgen. En bra marknad...brukar det vara. Hoppas på det i år också.

Kaffe först...sen kör vi igång dagens göromål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0