Helvetesvärk.

Snö.....sa dom att det skulle bli idag...och jag tror dom. Det är grått och lite yllefiltsaktigt ute. Har just varit och hämtat tidningen. Kan inte själv fatta att jag börjat sova så bra på nätter och morgnar. Vad kan det bero på? Att hämta tidningen klockan nio en morgon är ju inte klokt....jag som nästan väntat in tidningsbilen vid fyratiden förut. Skönt är det iallafall.

Förrgårnatt var däremot ett helvete. Har aldrig haft så jä.....la ont. Kunde inte sitta....kunde inte ligga....kunde med nöd och näppe gå. Tillbringade natten med att försöka överleva.....och så googlade jag på när det var dags att ringa ambulans. Nu överlevde jag, men vill aldrig mer vara med om något liknande. Ringde läkaren på morgonen och fick en tid.....nu ska jag ha värktabletter som hjälper.....kosta vad det kosta vill.

Idag är det lugnt på campingen. De flesta är på semester....Filipinerna och Thailand....några är på jobbet, och någon tog bilen och åkte på shopping till Kupolen. Själv ska jag försöka plocka lite bland alla papper. Problemet med att bo compact är att det tar ett tag innan man får in rutiner och innan man hittar ett bra sätt att förvara sina saker på. Det flyttas runt pinaler lite då och då....men snart har vi lärt oss vad som används mest...och som behöver ligga nära....och vad som inte används så ofta och behöver långt ner i en låda.

Ska åka och handla lite....bunkra inför snöfallet som väntas ikväll...sedan blir det en promenad i motionsspåret innan vi drar igen dörren och tar en innesittardag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0