Fem saker ni inte visste.

Ok...dags för ett till inlägg då. Inte för att jag tagit mig i kragen och bestämt mig för att blogga oftare utan för att jag blivit utmanad av min sonhustru att berätta fem saker om mig själv som ni inte vet. Tyckte det var en kul grej så jag startade datorn. Här kommer mina fem saker:

1. Jag älskar stora, pimpade timmerbilar och skulle vilja vara chaufför på en sån......

2. Jag har klaustrofobi.....

3. Jag har sett en liten skogstomte..på riktigt alltså.

4. Jag avskyr tomater. Tycker att den grönsaken är överskattad!

5. Jag tycker att gud gjorde fel när han inte gav fåglarna några armar. Det är ju synd om dem.

Förresten...Jag skulle utmana några fler på fem saker...kommer inte på någon just nu.....förutom Lisa då.....Snälla Lisa Vankelhjärta...kan inte du skriva fem saker om dig själv som vi inte vet...på din blogg eller fb?

klippningen blev superbra....slingorna ännu bättre, så nu är jag lite piggare igen. Höres senare.....


Kommentarer
Postat av: Millis

Hihi du är så söt!! :D Jag tror faktiskt att jag inte visste nån av dom sakerna du nämnt. Även om det låter väldigt DU ^^

2012-03-15 @ 11:55:09
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0