Ge f...n i mina bajamajaor!

I morse när jag vaknade hade någon, ja vad ska man kalla den, idiot tippat en av mina bajamajor. Vilket nöje va? Hur kan man vara så barnslig? Måste vara en femåring. Gå hem till mamma och rita i ritblocket istället. Den enda fördelen med tilltaget i natt var väl att jag inte satt inuti. Förra året när jag var på toa började någon vicka på den. Gissa om jag blev rädd...och förbannad? Dessutom tog det en evighet att få upp byxorna och rusa ut. Grabben såg väldigt skamsen ut. Hade väl inte en tanke på att någon skulle vara inne där. Trodde väl att de var för syns skull. Så nu går jag bara på toa med vakt!! Det blir väl P det.
Idag får vi se hur det blir. Vädret verkar bli bra och vi har laddat vagnen allt vad vi kan. Jag har sovit bra, men har lite värk i nacken som jag hoppas ska gå över snart. Vi öppnar väl och så får det bli som det blir.

Den som gjort det här borde få städa den själv tycker jag.

Men det finns mycket fint i Rättvik också...som långbryggan

...och fontänen på torget. Man skulle ha semester och kunna åka runt på alla sevärdheter häromkring. Igår tog jag en folder med allt som finns att göra här när man är turist. Finns hur mycket som helst. Tyvärr så har många av ställena bara öppet under turistsäsongen så det är kört för min del. Annars hade jag tänkt åka hitåt när vi munkat klart. Nu ska jag ta en tur och se om det hänt något annat under natten. Synes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0