Ändrade planer.

Det blir ingen visning av lokal idag. Vi hade lite mycket på...och så hade fastighetsbolaget som hyr ut också. I morgon är en bättre dag. Istället har jag ägnat förmiddagen åt att slå in julklappar....fy va tråkigt, men nu är det gjort. Återstår bara att gå igenom allt och se om det är rättvist fördelat mellan alla. Fattas nog någon tror jag.
Omeletten står i ugnen...Försöker tänka på vad jag stoppar i mig...iallafall idag!!! Mätt lär jag bli hur det än är. Köpte en bra tavla i Sollefteå....säger mycket tycker jag. Vet inte vart jag ska sätta den bara....bredvid spegeln kanske....där man ser alla bilringarna tydligt...eller vid ytterdörren så att väninnorna kan läsa vad jag tycker....

Efter maten ska jag sätta igång med rödlöksmarmelad. Det är beställt från två olika håll idag. Den sorten går bäst av alla och lagret är snart slut. Lite planering inför nästa år blir det också...Munkvagnens turné ska ner på pränt, så vi vet åt vilket håll vi ska åka när det är dags....och så ska det skrivas ner lite nya, spännande recept på ätbart till Sweet Home Dalarna.


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jasså det är ditt fel att mina kläder bara blir trängre och trängre.....sägs ju att man får det man ber om :)

2010-12-15 @ 11:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0