Äntligen!

Jag tog mig ur soffan!!! Äntligen. Tänkte att om jag solade lite så skulle jag bli pigg. Sagt och gjort.....letade på solkortet...pengar....och kollade så att kläderna passade. Kläderna ska vara snabba att ta av, men varma när man går dit. Allt funkade. Vinkade hejdå till P...masade mig ner för trappen och ut i kylan. Jag har 50 meter till solariet. Tog mig däråt. Kom in och hittade ett eget bås (var faktiskt ensam där), laddade i med pengar och snabbade mig av med kläderna...ålade mig ner på britsen och njöt......ända tills det började klia över hela kroppen...då menar jag klia!!!! På riktigt alltså...inte så att det behövdes lite krafsande på benet, utan riktigt plågsamt kliande över hela kroppen. Jag rev och rev....typiskt. Stod ut de stackars 12 minuter jag betalat för, men sedan var jag snabbt upp. Jag brukar få konstiga allergiska reaktioner...en sån var det nu. Shittt!!! Nu sitter jag här...prickig över hela kroppen och undrar hur julaftonen ska bli...blir jag prickig eller går det över tills dess?
Vi har jobbat lite idag, men inte mycket. Nu ska jag titta på tv innan det blir tennis....P, ni vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0