Började med Ica...

...som vanligt idag. Snart får jag vip-rabatt där. Men idag var det väldigt viktigt att handla. Hade nämligen slut på kattmaten och Lillebror var på mig hela tiden. Han jamade och öppnade skafferidörren...tittade in där maten brukar stå och suckade. Ja, han suckade faktiskt. Bara att slänga sig i bilen och inhandla det som fattades. Men nu är han nöjd. Han sitter bredvid mig här vid datorn...som han alltid gör.
Idag är agendan full...listan på kylskåpet är full...lång som jag vet inte vad. Verkar som att ALLT ska göras idag. Som vanligt är det lite marmelader som ska kokas. Måste ju fylla på lagret.....julklapparna ska slås in.....det ska packas inför resan till Sollefteå...och så ska jag ut i skogen. Ja, jag ska ut och titta vart jag ska sitta i morgon. Ska vara tomte och en hel flock med barn ska leta efter mig. Det ska bli så roligt. Tomtekläderna är framlagda och tomterösten är inkörd...hohoho, finns det några snälla barn?
P sover.............Jag och Lillebror ska börja i röran och som vanligt börjar vi med....kaffe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0