En liten tomtegubbe satt en gång.....

...vid stugan sin och hade snuva....Det är jag det. Nu är jag visserligen inte så liten, men jag har snuva och ont i halsen. Typiskt va? Feber har jag också....skit samma. Det får gå ändå.
Har sovit sååå bra inatt. Vaknade av att katten Alfons låg bredvid och satte klorna i mitt huvud. Tyckte väl det var dags att gå upp.
Idag är det shoppingdag...eller rättare sagt: Sista försöket till att hitta de sista julklapparna. Det får gå som det går. Hittar jag inga ska jag bara njuta av lite miljöombyte och frisk luft. Först sticker vi till Kramfors och går på den största Dollar Store jag sett. Sedan kollar vi in Sollefteås utbud av tingeltangel. Ikväll blir det minijul. Guuuud så roligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0