Hemmadag...

...iallafall några timmar. Kom just hem från träningen. Jag var helt ensam där....underbart. Ingen väntan på maskiner som skulle bli lediga, utan det var bara att köra på i min egen takt. Ska ta en dusch och sedan koka blåbärsglögg. Det sitter som en smäck nu...kokningen alltså, så det ska nog gå undan. Ikväll är det badminton för P och jag funderar på om jag ska följa med över till Falun. Brukar ju passa på att träffa Bubblis då, men idag vet jag inte....kanske ska jag stanna hemma och njuta av ensamheten en stund. Borde plocka ihop lite här hemma också....lite småstäda sådär......
På torsdag åker jag och B till Sollefteå och hälsar på Fjalar. Hon kommer ju inte hem till jul, så vi ska ta en liten minisemester och en för tidig julafton.....
Men, nu ska jag och katten Lillebror njuta av en tyst morgon...P sover ju...det har ni väl lärt er vid det här laget. Syns sen då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0