Nä, nu är det för mycket.

Igår glömde jag min akupunkturtid!! Jag som aldrig glömmer något...aldrig. Måste vara ett tecken på att det är för mycket. Bäst att börja sovra bland alla måsten. Vi börjar med att ta bort alla akupunkturtider fram till jul. Det gör inte så stor skillnad och det är bättre att få sina stick när man är avslappnad och lugn. Baka till jul har jag inte gjort på 15 år, så det kan jag inte ta bort. Tre tomtar står redan framme, och det är allt som ska fram till jul, så det kan jag inte heller dra in på. Byta sovrum mellan Virre och oss....det kan också vänta...om inte P får för sig att hjälpa till helt frivilligt då....annars tar vi det också efter jul. Nu börjar jag skönja ett mönster....det är alltså bara jobbet som är för mycket nu...och det kan jag inte dra in på. Hur gör man då? Jo, en sak till...slå in julklapparna...det är det värsta jag vet och det måste göras. La ut en liten krok igår om att jag kunde betala någon för att göra det......Ingen reaktion från vare sig Virre eller P. Suck! Jaja, får väl vänta och se hur det blir efter julmarknaden på gruvan till helgen. Kanske kan det bli lite lugnare då...eller också blir det bara mer å mer å mer......Nu ska jag göra ingenting en stund...sedan är det företagsmässa i Falun. Vi åker när de öppnar, kl 11.00, så är det gjort. Packning inför helgen på dagen och så är det vip-kväll på Ica ikväll.....då ska vi dit och provsmaka allt som bjuds. Synd bara att det alltid är så mycket folk....hatar folksamlingar, speciellt nu...VILL TILL SKOGEN OCH TYSTNADEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0