Snö över stan.

I natt har det snöat....ungefär en decimeter har det kommit. Plogbilarna jobbade för fullt när jag var till affären och handlade. Det skönaste jag vet är att vara ute tidigt och få saker avklarade. Synd bara att Kupolen inte öppnar 7. Det hade varit perfekt. Man skulle vara som Michael Jackson...han hyrde ju ett helt shoppingcenter för att kunna handla ifred. Det skulle jag vilja göra. Finns det något värre än att trängas med folk i affärer? Idag ska iallafall julklappsinköpen bli klara. Nu MÅSTE de bli klara. Sen är det bara att slå in dem i papper som är problemet. Det ser ut som jag skulle få göra det själv. Suck!
Dagen ska ägnas åt lite småpul inför morgondagen, sedan är det visst skidor och hockey på tv var det någon som upplyste mig om tidigt i morse.......Jag får väl tassa runt här hemma och fixa lite under tiden då.....Kaffe.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0