Varför kan inte jag....

...sova, när vissa andra kan? P sover......fortfarande. Nu börjar jag bli sur.....Lite avundsjuk är jag, men någon måtta får det väl vara? Smöret står framme sedan frukosten klockan sju i morse...det rinner nu. Själv har jag varit på Kupolen och bytt dom där tightsen som blev fem meter långa vid tvätt...fick ett tillgodokvitto. Det kan vara bra att ha när det blir rea. Hittade också en julklapp till P som B&B ska ge honom. Kan ju inte skriva här vad det är, men det får ni nog reda på vad det lider.

Snöar gör det fortfarande. Va bra. Hoppas det kommer mycket!! Nu skulle man ha suttit vid stugan...i tystnaden och bara njutit. Det får jag ta efter jul...Det SKA jag ta efter jul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0