Vissa har ju ett jobb att sköta....

...och vissa glider omkring på en räkmacka....iallafall ikväll. Har stått och skalat rödlök....tårarna sprutade....fingrarna sved....rädd för den nyslipade kniven var jag också....Den andra delen av Sweet Home Dalarna tog ut lite övertid....lika som i morse då jag väkte honom vid halv elva!!!!! Det är handboll på tv....ok!!! Tur att man är kvinna....och KAN SJÄLV!!!! Nu gnäller jag egentligen inte. Jag kan gärna göra allt själv...bara jag har sällskap. Hatar när någon bara går in till datorn och man inte hör ett knyst därifrån förrän måååånga timmar senare. Nu ser jag iallafall sällskapet. Jag kan t o m få svar från det om jag ställer en fråga.
Ok...det var det. Nu väntar vi in Bubblis som ska sova över inatt. Hon har varit och hälsat på sin bror och hans lilla familj, sedan vill hon inte ta bussen hem eftersom hon ska hit och jobba imorgon igen. Själv ska jag fortsätta att kurera mig och hoppas på ett snabbt tillfrisknande. Har inte tid att vara så förkyld. Höres.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0