Ingen sop....

...blev det inhandlat på Ikea. Däremot lite praktiska burkar att ha i skafferiet. Och så köpte jag det man alltid köper där....batterier. Lite stressigt var det, men Bubblis och Matheus fick tag på det de skulle. Vi åt mat på Ikea och konstaterade att när det företaget kommer hit så kommer vi att äta där varje dag. Pasta och köttfärssås kostade 19 kronor. Köttbullar med mos....16 kronor. Smart va....att hålla till där. Dessutom slipper man disken. Jag tyckte det var en superbra idé. Om man sen får skörbjugg så får man lösa det då. Nu ska jag vila lite sen blir det munkmixuppvägning. Inte kul!!!! Hörs senare...om minisemestern som jag lovade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0