Latmat.

Har jag gjort något vettigt överhuvudtaget idag? Nej, tror inte det. Har inte plockat ihop...har inte tömt kattlådan...har inte......Bara en sak kan jag komma ihåg att jag gjort: sovit middag...i ett sovrum som ligger på ca 28 grader. Fattar ni hur svettig jag var när jag vaknade? Håhåjaja....det dröp om mig. Jag och P lade oss och skulle titta på en film. Jag kan lova, att under de senaste 5-6 åren har jag inte lyckats se en hel film. Har alltid somnat innan slutet. Strunt samma. Det är alltid skönt att somna framför tv,n. En annan sak som jag inte gjort idag är att laga mat. Strejk!!! Det blev Tzatziki på stan. Grekisk mat, grillad på kolgrill. Gott? Skojar du...supergott. Till det en chili-mandarincider med massor av is....åhhh. Nu ska vi chilla lite....;) Syns i morgon.

Cider till mig och ett glas rött till Fjalar.

Vitlöksbröd...smakade sisådär....


Lammkotlett, grillspett på fläskfilé och kyckling. Sommarmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0