Mellanlandning i stan.

Ja jösses vilket fäkt det är. Men gårdagen var riktigt bra. Trots regnet så sålde vi kanon. Kaffe och varm munk verkar gå hem i ruskväder. Dessutom lärde vi oss massor om folkrace. Va kul det såg ut. Man kanske skulle börja köra själv......Vi kom hem vid halv två i natt och jag vaknade halv åtta. Nu är det inköp och ompackning i bussen. Det är ju Rättvik i morgon...och övermorgon...och ...ja ni vet. 11 dagar blir det där. Först av allt så ska vi hämta våra bin idag. Klockan fem ska vi vara i Lindesnäs och packa i de små liven i bilen. Vad roligt det ska bli. Jag ska ta bilder så ni får se. Tillbaka till Borlänge ikväll och lite packning av kläder och sånt.....vad svårt det är att hinna tvätta allt när man bara är hem en vända. Tvättmaskinen går för fullt nu och jag hoppas det hinner bli torrt till i morgon bitti.

Så här såg det ut i går morse när jag vaknade. Vi trodde vi skulle få packa och åka hem, men vi misstog oss. Vilken bra dag det blev.

Många av förarna hade sina egna hejarklackar. Dessutom kunde man vinna pris som bästa klack. Här är det två ur Crazy frogs som passerade förbi. Nu ska jag äta lite och sedan åka mot västerdalarna. Vi hörs ikväll då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0