Nu känner man...

...att man lever vill jag lova. Vi kom i säng klockan tre i natt. Det har varit fullt ös. Alla mackor gick åt. Vi gjorde fler och de gick också åt. Kön ringlade sig tjugo meter från vagnen och det var riktigt stressigt. Hela kvällen var vi fyra som jobbade och egentligen hade det behövts en till. Idag ska det enligt våra "prognoser" bli ännu mer kö. Roligt men riktigt jobbigt. Peace&Love är bra för stan men det kostar på. Idag ska Fjalar och P börja i vagnen medans jag och Skumberg gör mackor av alla de slag. Många säger att vi har bra priser och det gör nog sitt till att så många handlar. Om det inte var så att jag var sur på banken skulle jag säga: Vi skrattade hela vägen till banken, men det säger jag inte nu. Jag säger istället - vi skrattade hela vägen hem. Nu är det jobb som gäller. Hoppas på att få någon minut över för bloggen, men tvivlar. Annars syns vi i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0