Nu längtar man efter semester.

Som ni kanske märkte så blev det inte så mycket bloggande igår. Anledningen? P&L så klart. Full speed från morgon till nästa morgon. Vi kom hem vid fyra i morse. Trötta men nöjda. Det är lite annorlunda i år. Det är mer utspritt. Förra året kom de flesta efter att banden spelat klart. I år kommer det en strid ström hela tiden. P, Fjalar, Bubblis och Skumberg stod i vagnen dagtid och jag var hemma och gjorde mackor. På kvällen anslöt jag. Jag kan säga så mycket som att vi jobbar häcken av oss. Men kul är det.

En strid ström av människor passerade vår vagn på väg till dagens första band på scen.

En kanin passerade över himlen....häftigt.

Kön utanför vagnen i natt. Många hungriga besökare är det.....
Nu kör jag på igen då. Får väl se hur mycket jag hinner sitta här idag. Förmodligen inte så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0