Somna om!!!!

Vad skönt det är att vara ensam uppe på morgonen. Idag har jag tvingat P att sova längre. Han vaknade för en stund sedan av ett sms. Snabbt var jag på plats i sovrummet och bad om lite ensam tid. -Hur länge måste jag sova? -Tills jag väcker dig!!!! Nu är det inte så elakt som det låter. P har absolut inga problem med att sova länge. Han har redan somnat om, till min stora glädje. Just nu vill jag vara själv. Ska strax åka och försöka hitta nya påslakan. De gamla har tatt slut.........Vi har tropisk värme i lägenheten och vi behöver svala lakan. Problemet är bara att jag vill ha några som är "uppkäftiga". Ska titta på Rusta. Annars ska dagen ägnas åt Sweet Home Dalarna. Måste sätta mig ner och göra ett utkast för reklambroschyrer och marmeladetiketter. Hörs om en stund då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0