Asgarv!!!

Vet ni vad? Vi har tagit fel på helg........Det är vätternrundan nästa helg, inte nu. Det löste en massa problem för oss. Snacka om att ha noll koll på läget. P skulle ringa och fråga hur mycket kabel vi behövde ha med oss. Då kom det fram att det var över en vecka dit...hahaha. Tänk om vi kommit inrullande i Motala på torsdag kväll och undrat var vi skulle ställa vagnen. Det hade väl blivit en veckas semester istället. Vilket skönt skratt vi fick oss här hemma. Nu kan vi åka till Vansbro i morgon och koka vår marmelad i lugn och ro...vi kan sova över så slipper jag åka extra på torsdag till biodlingen. Bara ett problem....vi har släktträffsmöte på lördag nästa helg.......lär nog utebli från det......

Idag skulle vi väga vagnen....och bak i skuffen på bilen hade vi vår "slaskhink". Den som är full i diskvatten och kaffe å sånt.. En, enligt P, idiot körde om oss och sedan...tvärnit för ett gupp. Vi måste ju också nita då. Gissa vad som hände? Rätt...hinken föll omkull...locket åkte av....Tvingades stanna i stora rondellen vid Kupolen och tömma bilen. Passade på att föreviga. Vad P sa vill jag inte nämna.

Så....det blev till att åka ut till verksta´n å spola.

Ja, det var en dag i Svenssons, Svenssons liv. Kul hade vi och stressen släppte. Kan livet bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Millis

Det var inte jag va? Jag gjorde en lite dum omkörning när jag var på väg till jobbet :s

2010-06-09 @ 00:06:11
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0