Dagens sista inlägg.

Tänkte vara ute i god tid, innan jag blir för trött. Så här kommer dagens sista.....om Lillebror. Vår katt. 10 bast är han och beter sig som han vore 1. Men han älskar mig, och jag honom. Han följer mig överallt. När jag duschar sitter han på tvättmaskinen och väntar på att jag ska bli klar. När jag sover, sover han på min arm eller på min mage. När jag äter sitter han på bordet bredvid mig och tittar. Han hör när någon i vår familj går nere i porten. Då springer han till dörren och väntar på att den ska öppnas. Han är världens underbaraste katt. På senare år har han blivit mer kelen mot mig. Bubblis har en teori. Hon tror att Lillebror är skiträdd för P och att han därför söker tröst och närhet hos mig. P kan vara lite omild och Lillebror har fått behandling som en stor hund ibland så han har blivit ganska tålig med åren. Kanske är det en bra teori hon har, Bubblis.

Nu ska jag slappa i soffan och sedan somna som en gris.....i soffan. Hörs i morgon.


Kommentarer
Postat av: Millis

Haha!!! Här borde finnas en "gilla"knapp ^^ Vilket roligt inlägg

2010-06-08 @ 00:09:01
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0