Den här dagen...

...gick väldigt fort. Lite tvättande på förmiddagen och så en promenad ner på stan vid lunchtid gjorde att jag knappt hann med idag. Promenaden tog tid för jag skulle in på förgaffären Colorama för att leta en speciell färg. Jag inbillar mig att jag ska hitta en färg som påminner om sammet i strukturen. Ska nämligen måla ett stort skåp och det ska vara svart med textilkänsla. På dörrarna ska jag måla blommor i Flodamönster. Tror det blir supersnyggt. Hittade iallafall en färg som jag tror blir bra. Ska bara sova på saken några dagar. Ikväll har vi varit till Romme på trav. En liten kuse som vi känner skulle springa.....men idag var hon på bushumör och det gick inte så bra. Hemma igen och nu vankas det te med honung...ännu så länge köpt, men snart har vi vår egen. Imorgon västerdalarna igen. Berättar mer i morgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0