Fet Ful Femti.

Så känner jag mig idag....idag förresten....en längre tid nu faktiskt. Droppen som fick bägaren att rinna över kom ju igår när jag skulle köpa en behå......Så idag är det deppigt. Skulle behöva köpa lite kläder, men det känns meningslöst när man känner sig som en stoppad korv. När jag ser mulliga kvinnor på stan tycker jag att de är vackra. Hur kommer det sig att man ser sig själv då som ett fläskberg? Skulle verkligen behöva lite hjälp med det där att klä sig. Snart kommer Fjalar hem...my personal shopper. Då kanske det blir bättre. Hon har blick för det där med kläder. Så, jag ger tillfälligt upp, förutom en sak. Jag ska strax gå in och färga ögonbrynen för andra gången i mitt liv. Kanske känns det bättre efter det.

Ungefär så här känner jag mig just nu. Hjälp mig någon!!!
I morgon bitti åker vi till Rättvik på Tisdagskul. Det blir kul, men säkert ganska lugnt. Turistsäsongen har ju inte riktigt kommit igång än så vi mjukstartar lite. Hörs i morgon då....


Kommentarer
Postat av: brittmarie

oj har du tagit kort på mig i smyg haha

2010-06-22 @ 23:06:46
Postat av: Kerstin

Nej men Maria, du som är så fin tycker jag !! Svårt att känna sig vacker när man står i en neonupplyst provhytt(blä)men det är då man ska peppa sig själv med: Jag är den mest unika person på jorden, ingen är som jag.

2010-06-23 @ 08:29:22
Postat av: Maria

Tack Kerstin. Ska försöka att peppa mig lite mer. Innerst inne vet jag ju att jag är unik.

2010-06-24 @ 14:22:29
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0