Så jädrans trött....

...att jag fortfarande inte tagit mig in i duschen. Det ska bli snart...jag lovar. En annan sak jag gjort däremot, det är att inhandla en riktigt nyttig frukost till i morgon. Det här knallelivet sätter sina spår både här och där kan jag säga. Oftast så blir det problem med maten. Man jobbar som en gnu hela dagarna. Hinner kanske få i sig en korv eller hamburgare. När sen kvällen kommer så orkar man inte alltid laga något. Då blir det lätt en korv eller hamburgare!!!! Livsfarligt. Så nu har jag börjat på ruta ett. Att lära mig äta en riktigt nyttig frukost. Har inhandlat yoghurt, linfrön, pumpabröd från Kung Markatta och så en hel liten låda jordgubbar. I morgon smäller det. Tänkte att om jag fick in rutin på frukost så kan jag få in rätt mathållning i övrigt också senare. Eller hur?

Det här såg väl riktigt nyttigt ut? Nu ska det bli andra bullar av....På tal om bullar....När jag gick på högstadiet så bestod min frukost av...håll i dig nu mamma....en påse bullar. Det var lätt. Praktiskt att ta med till skolan...räckte hela dagen om man inte tog för många till frukost...och så var de så goda.

Förlåt mamma för att du fick göra bullar så ofta....det var jag som tog för många.

Nu ska det duschas...lortgroda!!! Träning i morgon...och så torget då. Ska nog städa lite hemma också. Sen börjar laddningen inför Motala till veckoslutet. Fredag och lördag är det Vätternrundan....å hur ska dom klara den strapatsen utan munkar i magen. Det går ju bara inte. Nog om detta, det är flera dagar dit. Det hinner hända mycket innan dess. Syns i möra då....


Kommentarer
Postat av: brittmarie

mmm vad det såg gott ut!

2010-06-06 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0