Solig morgon i Järvsö.

God morgon på er. Har just vaknat. Natten har varit bra. P somnade med kläderna på framför dvd,n. Han sover så fortfarande. Äckelbobba! Själv hade jag gjort mig i ordning för natten och det var väl tur det, för jag somnade till filmen jag också. Har väl inte sett en hel film under de senaste fem åren skulle jag tro. Ålder? Idag hoppas vi på en lika bra dag som igår. Kan nog bli det. Evevtuellt lite mindre eftersom söndagar brukar vara lite lugnare. Men sen, efter det så är det 110% jobb som gäller. Vi åker ju hem och ställer upp vagnen inför P&L som börjar i morgon. Skumberg och Fjalar kommer hem och hjälper till. Men, nu är det nu som gäller. Ska strax fixa lite mer toast och sedan kanske ta en promenad innan alla vaknar. Vi hörs under dagen hoppas jag.

Vi håller till vid Stene gård... och här ser ni lusthuset. De har en fantastisk visningsträdgård här.

...och här är marknadsplatsen. I alla bilar ligger det knallar och sover, men snart vaknar de upp till en ny marknadsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0