Vilken bra dag...

Idag blev det inte som jag tänkt...men det blev riktigt bra ändå. Som ni vet så ställde vi in torget idag. Då skulle vi ju upp på vinden istället. Blev inget av med det. Otippat? Nejdå.....trodde väl det. Men när klockan närmade sig 13.00 så drog jag ner till min "nya" vårdcentral. Jag har nämligen bytt nu när vi fick möjlighet. Bytte från Kvarnsveden till Jax. Tänkte att det då inte kan bli sämre eftersom jag inte fått någon hjälp alls i Kvarnsveden. Trodde att jag skulle gå därifrån idag med känslan av +-0. Men ack vad jag bedrog mig. Måste säga att jag aldrig...aldrig i hela mitt liv träffat en bättre läkare. Han gick igenom hela mig. Med frågor om hur jag mådde, vad jag gjorde, vad jag tyckte om. Han undersökte min nacke, mina axlar och mina armar. Han läste alla mina papper som jag hade med på röntgenutlåtanden och smärtschema. Beslutade på direkten att skicka mig på magnetröntgen...bara en sån sak. Det som är så svårt att få. Frågade dessutom om jag ville ha en operation. Alltså.....jag är så nöjd.
Nu har P TVINGAT oss att åka till Maxi och köpa godis...som vi ska ha när vi (läs, P) ser på fotboll. Så...idag har jag inte gjort så mycket. Är det kanske därför som jag är extra trött tro? Vi hörs imorgon då......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0