Bättre sent än aldrig.

Jag lovade ju igår att ni skulle få veta hur det gick med listen på vagnen, som skulle repareras. Jag var, som ni kanske kommer ihåg, rädd för att vi skulle gå i taket ocm det började krångla. Nu gjorde det inte det. Däremot var listen mer sprucken än vi trodde, så det krävdes litervis med plastic padding. Nu ligger den på tork och vi får se om den kommer på plats idag. Jag kanske ska tillägga, för rättvisans skull, att det faktiskt var P som fixade listen.....jag åkte hem och gjorde chokladdoppade brödbitar istället. Mitt jobb var nog roligast. Det var i alla fall godast. Chokladen blev slut igår, så jag ska göra mer idag. Måste också spara lite av den för att kunna hålla koll på hållbarheten. Man vill ju inte sälja chokladdoppat bröd som smakar som de legat i sommarstugan hela vintern och inte ens råttorna vill ha det. Klockan är 07.00 och jag ska ta min morgonpromenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0