Det är onsdag morgon....

...och mitt huvud känns så tungt. Inatt har jag inte sovit många minuter. Värken har plågat mig otroligt mycket. Har vänt och vridit på mig, bytt kuddar och provat utan kuddar. Ingenting har hjälpt. Nu måste jag komma på något bra för att klara säsongen. Det ska väl fixa sig, på något sätt. Har just ringt miljökontoret om vår muffinsansökan. De ville se vagnen för att kunna ge ett klart besked, men de sa att vi kunde annonsera om muffins så det kan ju inte gå så fel i alla fall. Så till veckan ska vi plocka in alla maskiner i vagnen, efter vinterns rengöring, och så är det till att ringa och be dem komma och titta. Ska nog gå bra. Ska ta lite kaffe nu men kommer tillbaka om en stund.


Kommentarer
Postat av: kicki

usch jag tycker synd om dig...jag hatar att inte kunna sova. jag hoppas du slipper värken snart, det är du väl värd.puss min konstnär

2010-03-31 @ 20:02:16
URL: http://xanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0