God morgon...vilken härlig dag!

God morgon alla! Sitter i en tyst studentkorridor och käkar frukost. Jag trodde att det var full aktivitet på studenter den här tiden en vardag......inte. Borde de inte ha fullt upp med tentor och föreläsningar? Ja, en annan har väl fått allt om bakfoten skulle jag tro. Natten har varit panikartad. Tre personer i ett litet rum gjorde att jag tyckte luften tog slut, så nu sitter jag här ute och njuter istället. De andra sover, men det ska de inte få göra så länge till. Idag är det trädgårdsmässa som gäller. Jag vill vara där vid öppning, 10.00. Min kamera strejkar också. Det är därför jag satte in en bild från igår kväll istället för en från i morse. Min egen tekniker var för trött för att fixa det nu, men när hon vaknar ska det väl bli ordning så jag kan visa er allt från mässan. För säkerhets skull har jag en till kamera med mig, så ni blir inte utan bildrapporter. Lev gott...hörs snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0