Herr gårman.

 

Har man möjligtvis blivit gammal när man hittar gamla minnen? Först den gamla bensinpumpen och nu en skylt från ett övergångsställe här i Örebro. Kunde inte låta bli att ta en bild. Någon måste ha glömt att byta ut skylten, för nu för tiden ska väl allt vara det senaste? Det lär säkert komma fler gamla minnen från mig vad det lider. Skumberg glömde sina nycklar på solariet igår kväll. Panik! Klockan åtta ska vi hänga på låset för att se om de finns kvar. Jag har aldrig tappat bort mina nycklar. Tror att det har med kontroll att göra. Jag kan kolla om de är med 100 gånger. Jobbigt, men ganska bra också. Det är väl både och......Önskar att jag kunde släppa lite på kontrollen ibland, men när det gäller nycklar och sånt är det väl kanske bra att man har ordning. Idag är det hemfärd. Vet inte vilken tid vi styr kosan mot Dalarna men det lär väl inte dröja så länge. Borta bra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0