Fullt upp.

Idag har det inte varit mycket bloggande...eller hur? Dagen började med att vi skulle lämna in bussen på reparation. Vi skulle vara i Falun klockan sju. Bussen först och jag i lilla bilen på släptåg. Efter att vi lämnat den så var det återfärd till Borlänge och jag skulle på träning och P skulle öppna munkvagnen. Träningen gick bra, som vanligt och när jag gjort klart det så skulle jag hem och duscha. Lyssnade av telefonsvararen och hittade ett meddelande från P:s pappa och hans fru. De ville ha hjälp med trädgården. Av olika anledningar(som jag inte ska gå närmare in på) så kan de inte göra så mycket själv nu för tiden så jag åkte dit. Lite trädgårdsarbete i solskenet var precis vad jag behövde. Lite jord under naglarna betyder att jag njutit en stund. Tillbaka hem för den efterlängtade duschen och sen tillbaka på torget...som var katastrof idag. Sämsta dagen på länge. Vi stängde tidigt och åkte hem och vägde upp munkmix istället. Det blev några hundra kilo gjorda. Skönt! Nu är vi klara...ja, P är och köper en lamineringsmaskin (måste ha???) så han har väl lite att pyssla med när han kommer hem. Själv ska jag bara göra det jag känner för...dvs, ingenting. I morgon lär det bli lite mer bloggande...lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0