Hej där....

...idag blir det fint väder...hoppas jag. Natten har varit svettig av flera anledningar. En av dem är att det under stora delar av natten har legat en hund uppe på mig. Nog för att han ser liten ut, men väger det gör han. Idag åker Elis hem till matte, men jag hoppas han kommer tillbaka snart. En som inte hoppas på det är Lillebror. Han har nu legat under vår säng i fyra dygn. Igår vågade han sig fram en stund, men annars har han legat där och tryckt. Fjant! Han vet nu att hunden inte är farlig, men jag tror att han är sur. Sur för att han inte får all uppmärksamhet. Få se om han inte kommer fram så fort hunden är borta. Snart ska jag skjutsa Virre till bussen och så ska jag till Abbe och Britt-Marie med bilen. De ska till kungliga huvudstaden en vända. Lämnar bilen hos dem och går hem med Elis. Det blir en fin morgonpromenad det. Vi hörs lite senare då....

 


Kommentarer
Postat av: brittmarie

tusen tack för lånet!

2010-05-05 @ 20:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0