Hela hemmet rent!

Snacka om skönt alltså....städat. Jag har varit hemma hela dagen och fått så mycket gjort. P har harvat på torget och det gick skapligt idag. Jag har plockat, tvättat och rensat. Som belöning fick jag en tur till soptippen...min älsklingsplats som ni vet. När vi kom hem tog vi en tupplur i soffan....jag, P och Lillebror, i en enda hög. Jag hade lite svårt att sova för både P och katten drog rejäla timmerstockar. Får väl ta igen lite sömn i natt istället. Tv1, som för övrigt får byta namn här på bloggen...nu heter hon Bubblis, av anledningar som vi i familjen vet, hon sitter vid datorn och spelar wow med sin bror. Tv2 heter upplysningsvis numera Fjalar. Hon ringde för en stund sedan och berättade att allt var bra uppe i norr. Nu ska jag gå och koka lite kaffe och te till familjen. I morgon ska jag till Falun med min faster och farmor. Men jag skriver i morgon bitti, sedan får ni nog vänta till kvällen. Att jag inte bloggat så mycket idag beror på, dels att jag städat men också på att P hade datorn på torget. God natt alla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0