Morsning!

Hej på er....har varit på träning och det gick ju bra, som vanligt. Vad som inte gick bra igår...det var när vi skulle ställa vagnen på plats. Ibland undrar man varför karlar alltid är i vägen!!!! Jag skulle lyfta upp hushållsassistenten från golvet....och gissa vem som plötsligt böjer sig ner och också ska ta upp något från golvet? Javisst....P! Det hela slutade med en stor fet smäll i hans huvud. Tjong sa det. Det är inte alla som misshandlat sin man med en assistent. Jag kan! Trots att den väger multum. Bulan såg riktigt rejäl ut...nästan som ett horn. Hornper!!! Tur att vi hade med oss lite rostfria saker att lägga på. Vad han använde? Det ser ni på bilden. Nåväl...idag syns den inte så mycket. Jag sa till honom att det bara ser ut som en liten finne!!!! Tror han blev nöjd med det. Nu ska jag ner på torget. Vi syns därifrån om en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0