Nu trodde ni väl....

...att jag försvunnit va? Gårdagen blev inte som jag tänkt. För det första så hände det inget på torget som det gick att blogga om...sen skulle vi väga upp munkmix på kvällen men det blev inte heller av. Delvis pga att P skjutsade Millis till akuten. Hon mådde inte bra. Nu är hon hemma igen och mår lite bättre. Vi gick också till Kupolen för att höra oss för om ett nytt abonnemang till våra telefoner. Har sagt upp vårt gamla.....aldrig mer Telenor säger jag bara. Så när vi kom hem efter allt detta så fanns det inte tid för munkmix. Det får bli ikväll istället.

Det är faktiskt en solig bild över parken, men bilden blev lite disig...solen finns där. Det blir en underbar dag idag. Jag har skjutsat Virre till bussen och snart ska jag skjutsa Tv1 till jobbet. Det är bra att jag har något att göra på morgonen. Vaknade fyra i morse så för mig är det förmiddag nu. Idag har jag lite annat att göra också. Det ska ni få veta senare. Sätter in en bild på mina Saint Paulor som jag är så stolt över. Fick bara ett blad av varje sort av en väninna. Nu har de blivit så här stora och blommar. Blommorna har en annan färg ute i kanten och jag tycker de är jättefina. Vi hörs senare då.


Kommentarer
Postat av: brittmarie

har du så gröna fingrar!

2010-05-18 @ 09:59:01
Postat av: Maria

Nej, jag hade nog en jädrans tur bara med just dom här "bladen".

2010-05-18 @ 10:58:15
URL: http://mariamarmelad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0