Rödljus!!

Det blev inte så mycket bloggande igår. Hade fullt upp hela dagen och när kvällen kom var jag så trött. Varmt och svettigt var det, men folk hade vi. Det gick faktiskt bra. Det kom en regnskur på eftermiddagen, men det tyckte nog alla var bra. Idag ser det värre ut. Det har spöregnat hela natten och det är nästan översvämning på sina ställen. Stod just och pratade med några knallar och alla funderar på om det inte är bäst att packa ihop och åka. Vi får se hur vi gör. P och Virre gör det enda rätta....sover. Själv har jag gjort mig en toast och lite kaffe. Ska ta lite frukost nu och sen gå ut en sväng igen för att se hur det blir med vädret. Jag hör av mig, så ni vet.

Inget vidare väder för marknad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0