Ännu en dag till ända....

Idag har tiden bara runnit iväg. Jag som skulle göra så mycket. Det har i och för sig, blivit lite gjort trots allt, men inte så mycket som jag borde ha hunnit. Jag har inventerat alla marmelader och all saft....räknat chokladpåsar och askar. Det blev en hel del. Trodde en stund att det mesta skulle vara slut, men det fanns......
På eftermiddagen kom det förbi en tjej och hämtade en massa spelmarker jag skulle ge bort. Vad bra det är med facebookklubbar. Hon sökte efter pokersaker som ingen ville ha kvar och då passade jag på att rensa ut våra spelmarker och kortblandaren. Det är så bra med den där gruppen....för det krävs ju inte att man städar ur hemma först, utan man går in där på sidan och tittar om någon behöver något som man själv har.....har man det så....vips...borta, utan storstädning. Då blev man av med lite mer skräp då.
En sak till som skulle göras idag...hämta en soffa på Jax....som var blå först....och sedan grön när den kom ut i dagsljus. Förklaring....nä....jag orkar inte förklara mina misstag idag.
Nu sitter vi här....mätta på stuvade makaroner och falukorv....Virre tar bilder till broschyrer, P låtsas vara väldigt upptagen med datorn (jag vet att han egentligen vill spela Betapet istället) och väntar på att jag säger att nu lägger vi av för idag och själv börjar jag bli så trött att jag också låtsas vara intresserad av något på datorn, men helst bara vill sova.....

Kommentarer
Postat av: Agnes

klart jag ska lyssna på mamma. jag vet ju det egentligen. Älskar dig med.

2010-11-17 @ 23:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0