F-n tro´t....

....men idag har jag lyckats köpa ett par tomtar igen. Kanske jag börjar bli människa. Kanske kan det bli jul i stugan även hos oss. Egentligen är köpet ett riktigt impulsköp. Skulle ner på Kupolen och köpa en blomma att sätta på bordet. När jag kom innanför dörrarna på detta vidunderliga affärskomplex fick jag lätt panik. Det var som att komma in i värsta julruschen....alla var där...alla. Så när jag gick in i blomsteraffären såg jag ingenting. Det bara susade i öronen och helt plötsligt stod jag i kön med detta tomtepar i famnen. Då var det för sent. Inte kunde jag ställa tillbaka dem. De hade ju redan börjat se fram mot att få komma hem till oss och bo där. Nu ångrar jag inte adoptionen av dem. De passar verkligen in hos oss och kan de höja julstämningen bara så lite så är det värt det.

Nu ska jag koka kaffe....te till P som ännu inte blivit vuxen....och så ska vi nog köpa hem en film från videobutiken Telia. Somnar väl som vanligt efter halva, men vad gör väl det. I morgon är det farsdag....vill bara meddela det....Hörs ikväll då...när jag vaknat efter filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0