Full speed!

Idag är det mycket jobb.....Träningen är redan avklarad och nästa instans är banken. Städning av munkvagn och koll på alla grejor till den.....Förberedelser till förbannelse. Har en beställning i morgon bitti på 520 munkar...och lite muffins. Blir till att börja klockan fyra i natt. Men, det ska väl gå bra. Sedan vill jag att Lilla Europa ringer och säger att de vill köpa våra varor.....har mina aningar om att det inte blir så, men då har jag andra alternativ. Borde också ringa fler butiker och boka in ett besök. Bara måste hinna det......
P so.....ja just ja, jag skulle inte tjata om det mera. Kaffe då? Det kan jag väl få tala om att jag ska dricka nu....och så längtar jag efter Gorm!!!!!Ha en bra dag...vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0