Gorms lingonsaft....

....och chokladdoppat knäckebröd har det tillverkats idag. Nu kan affärerna fylla på i sina hyllor.
Ikväll har vi haft besök av Toastkerstin och Ove. Många glada skratt blev det...och lite allvar också. Det behövde jag...av båda sorterna. Jag och Kerstin har kommit på världens idé. Nu vet vi vad vi ska göra när det är lågsäsong för våra vagnar....huka er alla ungar....och lärare för nu kommer Knallepedagogiken!!!!
I morgon är det träning....försäljning....marmeladkokning och Järnarevyn.....i den ordningen. Visst ja...vi måste temperera choklad också. Får sätta P på att börja med det när jag är på träning. Kan bli svårt förstås.....Har ni hört att han varit vaken den tiden någon gång? Jo, det har väl hänt....även om jag inte kan komma ihåg när det var sist.....Nu...nattmacka (som sätter sig runt magen) och så sängen. Hörs i morgon då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0