Ordspråk.

Jag gillar ordspråk. Ett som passar just nu är: Jag grät över att jag inte hade några skor, då mötte jag en man utan fötter. Har just varit och hälsat på vår vän på lasarettet. Det känns ungefär så här: Vad gnäller jag för? Här går jag omkring och tjatar om att jag är förstörd i nacken....att jag ska opereras och att det blir steloperation...Jag suckar över vilken värk jag har och att jag måste ta tabletter ideligen. Vet ni....just nu känns det som en fis i universum. Jag vet att jag inte dör av det......så vad gnäller jag för? Vissa dagar ger livet oss en spark i baken...fet som en fetisdagsbulle som jäst för länge. Idag är en sån dag. Jag kan inte säga det för ofta. Var snälla på varandra....säg vänliga saker till någon du möter....gör det du vill göra....strunta i alla måsten...lev. I morgon kan det vara för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0