Stress, stress....

....fattar inte hur i hela friden jag ska få ihop det....Gårdagen var ett enda virrvarr av saker som skulle göras. Glögg skulle kokas, Erik skulle hämtas på BB, choklad skulle tempereras och så kom jag på att det är advent nu i helgen!!! Tur att man inte har några barn hemma som förväntar sig pyntat och klart. Nu får dom pynta sina egna hem. Till slut stupade jag i säng...och vaknar till en dag som påminner om gårdagen.....stress, stress. Nu har jag kört Erik tillbaka till BB och vi har just ställt munkvagnen på plats på torget inför julskyltningen i morgon. Nu ska jag ner i källaren och plocka ihop alla saker som ska ställas i vagnen....munkmix, socker, påsar, vatten, chokladdopparen och gud vet allt.....Efter det är det Sweet Home Dalarnas grejor som ska plockas ihop. Den marknadsdisken ska vi ställa upp i morgon, men allt måste vara ordnat så det funkar.
Ser fram mot kvällen.....julbord!!! Gud va gott det ska bli...va fin jag ska vara (inga munkkläder) och vad jag ska koppla av. Bästaste Lillemor och Anders ska med. Trevligt blir det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0