Synsk eller bara fantasier som blir verklighet?

När jag var tonåring sa min bästa kompis,-Maria, när vi blir stora kommer du att sitta på en sockerlåda, med färgfläckade kläder av oljefärg, när du målar dina tavlor och själv vill jag jobba i dräkt och uppsatt hår. Vi har skrattat åt det där.....men nu har vi kommit på att det blir nog verklighet av det. Bara det att färgfläckarna kommer från olika sorters marmelader och inte penslar och oljefärg. Min kompis blir nog försäljare i Sweet Home Dalarna. Hon är bäst!! Hon skulle nog kunna sälja snö till sälenfjällen under den snörikaste vintern i mannaminne. Hon kan verkligen prata för varan...och hon är vår bästa provsmakerska. Rak och ärlig.
Har varit på banken och fått klart med bankgiro, så nu är det bara att fakturera på. Akupunktören var lite hårdhänt idag, men det var säkert meningen!!! Nu: Kokning av lingonsaft....kaffe först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0