Tisdag morgon...

...och det är skönt kallt ute. -13 grader och det är bara skönt....mest tack vare mitt älsklingsplagg, täckbyxorna...guds gåva till Mariamarmelad. Tack! Har just skjutsat Virre till bussen, tankat bilen och varit på snabbgrossen och letat efter genomskinliga små sopsäckar, som inte fanns. Idag ska det levereras till Lilla Europa i Falun. De öppnar inte förrän klockan 11 så jag har lite tid på mig. Sopsäckarna skulle jag ha till att lägga påsarna med chokladdoppat knäckebröd i...det är ju inte så snyggt att lämna över dem i en självscanningsväska från Ica!!! Jag får leta vidare....ska åka till Procurator och leta snart. De har det mesta i förpackningsväg, så jag hoppas på bättre tur där.
Ikväll är det årsmöte i biodlarföreningen. Plats: Dala-Järna. Tid: 19.00. Ska hämta upp Vivianne i Djurmo och så åker vi dit....kan bli spännande. Det är ju mitt första år i föreningen och jag vill se vilka som är med. Vi är 12 stycken. Jag måste också dit för det har ryktats om att någon tänker nominera mig till ordförande....och så roligt ska vi inte ha. Måste sätta stopp för det....Jag måste nog ha några år till på mig innan jag kan ta åt mig det jobbet. Som det är nu så vet jag ju knappt vad som är fram och bak på en kupa......
Och sist, men inte minst....Idag kommer nog lilla familjen Ivarsgård hem från BB. Hoppas på det.....Jag snodde en bild på nykomlingen och hans pappa (från facebook) när de sover så sött. Kunde inte låta bli att publicera den.
Ha en bra dag alla.....jag hör av mig så fort jag kan.


Kommentarer
Postat av: Kerstin mä toasta

Åh vad dom är fina!!!

2010-11-30 @ 08:02:18
Postat av: //barbro

...ordförandeskapet kan du väl ha som en bi-syssla...

2010-11-30 @ 10:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0