Kalas.

Nu har vi kalas....jag och P. Han fyller ju år idag. För tre sekunder sedan steg han in genom dörren med sitt paket. Det kom med posten och han fick faktiskt hämta det själv....en ny stationär dator. Pojkdrömmen. Han har följt detta paket från leverantören....hela vägen...från Stockholm via Örebro till Borlänge. Genom att man har kollinummret så kan man se hur långt det kommit. När jag steg upp i morse...strax före sju, slängde P av sig täcket och jag frågade med förvånad röst vart han skulle....ska bara kolla hur långt min dator kommit. Kan ni säga mig hur ofta P är uppe ur sängen den tiden på dagen?
Så nu kan jag bara konstatera att min fredagkväll kommer att bli vääääldigt ensam. Undrar vad jag ska hitta på.....


Kommentarer
Postat av: Millis

Ajdå det lät ju inte så bra. Pojkar med nya leksaker är inte så sociala djur har jag hört. :p

2010-10-15 @ 17:41:28
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0