Pappersdag...igen.

Ja visst har det blivit mycket pappersarbete idag igen. Fördelen är att nu är allt klart. Vi har börjat skicka ut mail till företag om att de kan beställa julklappar till sina anställda hos oss. Nackdelen är att vi vet att varje chef får "miljoner" mail om just julgåvor till personalen...hoppas vi skrivit så fängslande att de väljer oss. Vi får se. Om inte annat så får vi glädja oss åt pensionärsföreningen i Dala-Järna som är en av våra trognaste kunder. Nu vill de beställa massor av munkar igen. Klart vi blir glada.
Annars då? Ja....som vanligt...maten står i ugnen. Det blev potatisgratäng...som jag sa. P sitter och spelar sitt favvospel på nätet....Betapet......suck. När han fastnar för något....så fastnar han riktigt rejält. Det finns en diagnos på honom....satt av fru Ivarsgård. Jag får inte skriva vilken det är, men jag lovar att jag har rätt. Han blir liksom i en annan värld....egentligen ganska skönt att vara så. Själv har man ju världens kontrollbehov och skulle verkligen behöva fastna i något annat. Undrar just vad min diagnos är.
I morgon ska vi in till Falun och hämta två snygga barnmatstolar som vi vunnit på konkursauktion. Det är Café Pralin som gjort kk och grejorna gick på nätet. Vi ville ha massor, men hejdade oss. Kan ju inte börja förbereda ännu en firma. Det räcker nu. Stolarna fick vi dock...en ska jag ha till Gorm när han kommer på besök. Den andra vet jag inte riktigt vad vi ska göra med. Kanske sälja. De är riktigt snygga....så om någon behöver så får ni höra av er.

Kommentarer
Postat av: Millis

2010-10-27 @ 18:58:11
URL: http://ivarsgard.blogg.se/
Postat av: Millis

Nej det var inget. Men du, jag tänkte på måndag, kan du skjutsa mig till verkstan i Romme vid 16-tiden? Ska lämna in bilen så den blir hel nån gång ^^

2010-10-27 @ 22:04:03
URL: http://ivarsgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0